Chcesz zwrócić lub wymienić towar?
Nie ma problemu! Masz na to aż 30 dni!

[BANER-WZ]

W przypadku chęci odstąpienia od umowy i ręcznego odesłania produktów, bez korzystania z Wygodnych Zwrotów – paczkę należy odesłać na adres:

Perfect Space
Chopina 1J
63-100 Śrem
Tel. 516 445 885

Prosimy pamiętać o załączeniu do paczki wypełnionego formularza zwrotu.
Po nadaniu paczki, prosimy o poinformowanie nas mailowo o dokonywanym zwrocie. Po otrzymaniu przesyłki, dokonamy zwrotu środków w ciągu maksymalnie 14 dni.

Otrzymałeś uszkodzony lub wadliwy produkt?

Dokładamy wszelkich starań, aby każdy produkt, który do Państwa dociera, był idealny, jednak może zdarzyć się sytuacja, w której coś przeoczymy – w takim wypadku przysługuje Państwu prawo do wymiany produktu na nowy. Jeśli otrzymali Państwo uszkodzony lub wadliwy produkt – uprzejmie prosimy o kontakt mailowy z działem wsparcia klienta.

Chcesz anulować zamówienie?

Jeśli opłaciłeś zamówienie, lub wybrałeś opcję „za pobraniem” i chcesz anulować swoje zamówienie – pilnie skontaktuj się mailowo z działem wsparcia klienta. Jeśli paczka nie została jeszcze przekazana kurierowi – na Twoją prośbę anulujemy zamówienie i nie nadamy jej.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem
  • Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący
  • Nie realizujemy zwrotu przelewów na zagraniczne numery kont bankowych (w takiej sytuacji możemy przesłać zwrot środków na konto bankowe Revolut, w walucie PLN)
  • Przyjmujemy zwroty wyłącznie nieużywanych produktów, w oryginalnym opakowaniu
  • Produkty personalizowane (z wykonanym grawerem na zamówienie klienta) nie podlegają zwrotom